loading...
شهر عاشق

لایو بازدید : 134 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

اینکه من تورا هربارکه میبینم


دست بردلم میگذارم


و آرام زیرلب میگویم


آرام بگیر.رسوامیشوی آخر


اینکه توهربارمرامیینی


حتی به خیالت هم نمیرود


من چطور باهربار نگاهت 


سست میشوم؛ می افتم ازپا 


یعنی این حوالی


هنوز هم گاهی عاشقی سکوت است


اینکه من هیچگاه شاید 


حتی دررویاکه هیچ درخوابت هم نباشم


اماتوهرشب وهرروز


درخیال وخواب وبیداری


دست و دلم رامیلرزانی


اینکه توآنقدرخوبی 


برایِ دلم 


که من گاهی به توحسودی ام میشود


که هوایت را در این همه بی هوایی دارد


اینها همه اش فدای یک خنده ات


بیشتر بخند


بیشتر


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 564
  • بازدید کلی : 2,939