loading...
شهر عاشق
لایو بازدید : 8 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
صدای مردانه ات دلم را میلرزاند...

گوش هایم همیشه در انتظار شنیدن حرف هایت هستند...

گرچه حرف هایی باشند تکراری...یا حرف هایی باشند معمولی...!

برایم زیباترین ترانه ی هستی هستند!

دستانت...مرا یاد یک واژه می اندازد..."امنـــیت"...

آغوشت همچون دریای پرتلاطم است و من

چقدر غرق شدن در این دریا را دوست دارم...

تو فقط مرد من بمان!

من قول میدهم...

تا ابد...

عشق تک تک ثانیه هایت باشم!

تا وقتی که تو بخواهی...

به اشک لحظه های تو قسـم!


لایو بازدید : 6 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

بسم رب الشهدا

 

من آنروز مشامم از بوی دود و باروت پر بود و برای رسیدن به هدفم، از آن لذت می بردم، بعضی ها امروز از بوی الکل در انواع ادکلن های خارجی!

من آنروز خشاب و اسلحه ام را برای نابودی دشمن در بغل گرفته بودم و بعضی ها امروز سگ های نجس تزئینی گران قیمت را !



من آنروز در جبهه، اوقات فراغتم را در چاله هایی، قرآن و دعا می خواندم، اسغفار می کردم و لذت می بردم، بعضی ها امروز در چت رو م ها به دنبال عشق ناشناس و گمشده ساعتها به بطالت، پرسه می زنند و روم عوض می کنند!

من آنروز در هنگام عملیات، در گوشی بیسیم، یا زهرا (س) و یا حسین(ع) می گفتم و بعضی ها امروز در گوشی خود، از نفس، عشق، ناز و فدایت شوم به نامحرم و ناشناس!

من آنروز در خط، یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور، زیبایی و عزت کرده و شکر خدا می گفتم، بعضی ها امروز لباس های رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما خود انگاره ای زشت که هیچگاه با تغییر مد، از خودشان راضی نمی شوند!



من آنروز با ذکر استغفرالله وقت می گذراندم و بعضی ها امروز با دکمه های بیجان موبایل برای اس ام اس های عاشقانه جدید و یا کلیدهای کیبورد برای ارسال پی ام های عمومی دعوت به دوستی با نامحرمان در چت روم ها!

من آنروز باد گیرم را تا روی دست و پا می کشیدم تا شیمیایی نشوم و برای دفاع توان داشته باشم، بعضی ها امروز شلوار و مانتوی کوتاه را انتخاب کرده اند که رهگذران را هم آلوده کنند!



من آنروز در خط مقدم حتی مراقب عطسه هایم بودم که حضور گروهانم را به دشمن راپرت ندهم، بعضی ها امروز بی واهمه در خیابان قه قه می زنند و با بزک وآرایش و البسه رنگارنگ، جلب تو جه نامحرم کرده و می گویند: مرا نیز به حساب آورید، آدمم!

من آنروز قبل از عملیات از حلالیت خواهی از همرزمانم و بعد از عملیات، از شکر خدا و یاد دوستان شهیدم صحبت می کردم و بعضی ها امروز از پایان سریال های عاشقانه فارسی وان و من و تو و مارک نوشیدنی های سر میز آنها!

من آنروز بعد از عملیات از بلندگوهای گوشه و کنار خط، بهر نبردی بی امان ... را می شنیدم، و بعضی ها امروز با سیستم گوش خراش ماشین بابا، آهنگ های رپ با الفاظ رکیک به محارم!

من آنروز از اطلاعات شخصی خود و دسته و گروهانم مراقبت می کردم تا دشمن از آن سوء استفاده نکند، بعضی ها امروز حتی مشخصات و عکس های شخصی و خانوادگی شان را بی پروا در فیس بوک و توئیتر منتشر کرده تا نامحرمان و بیگانگان هم آن را ببینند!



من آنروز در خط مقدم ساعت ها بیدار می ماندم تا دشمن غافلگیرمان نکند بعضی ها امروز ساعتها برای ملاء عام و مد نمایی، خود را تزئین می کنند تا با کار کم بهای خود، نامحرمان را غافلگیر کنند!



من آنروز به شوق شرکت در عملیات یا به یاد همسنگران شهیدم اشک می ریختم و قصد انتقام از دشمن را داشتم، بعضی ها امروز برای شکستهای عشقی شان افسرده اند و قصد انتقام از تمام آدمها و زمین و زمان را دارند!

من آنروز سرنگ ضد شیمیایی بر بدن خود شلیک می کردم، بعضی ها امروز، گونه بر رخ خود تزریق میکنند تا مبادا حقیر باشند، و شاید بیشتر به چشم نامحرم بیایند!



من آنروز خواب را بر چشمانم حرام می کردم تا ذلیل حمله غافلگیرانه دشمن نشوم، بعضی ها امروز خواب را با نگاه به مانیتور کوچک موبایل برای اعلام تعهد باطل به نامحرم، بر خود حرام کرده اند!

نه ! این قرارمان نبود ! ما رفتیم تا شما نیز راهمان را ادامه دهید، رفتیم تا امنیت امروز را به ارمغان بیاوریم و تو بتوانی عفت و حجاب فاطمی را بر گزینی! رفتیم تا دشمن، نتواند حیای شما را به بی حیایی تبدیل کند، رفتیم تا اطاعت کنیم از قرآن و رسول و اولی الا مر، تو هم مراعات کن! بر گرد و اندکی بیاندیش؛ ... ما خون دلها خورده ایم!


لایو بازدید : 11 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دقت کردين ؟

چرا “خردل” اسم سس باشه ولي “بزدل” يه نوع توهين باشه ؟

بين بز و خر هم تبعيض آخه ؟


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)

امام روح الله، در حدیث دهم از کتاب ارزشمند چهل حدیث، در مورد انسان می فرمایند:

«در مقام خود مبرهن است که انسان در اول پیدایش، پس از طى منازلى، حیوان ضعیفى است که جز به قابلیت انسانیّت امتیازى از سایر حیوانات ندارد. و آن قابلیّت میزان انسانیت فعلیه نیست.

پس، انسان حیوانى بالفعل است در ابتداى ورود در این عالم، و در تحت هیچ میزان جز شریعت حیوانات، که اداره شهوت و غضب است، نیست. و چون این اعجوبه دهر ذات جامع یا قابل جمعى است، از این جهت براى اداره آن دو قوّه صفات شیطانى را از قبیل کذب و خدیعه و نفاق و نمیمه و سایر شیطانتهاى دیگر نیز به کار مى‏برد، و با همین سه قوّه، که اصول مفسدات و مهلکات است، ترقى کند، و این‏ها نیز در او نموّ و ترقى روز افزون نمایند. و اگر در تحت تأثیر مربى و معلمى واقع نشود، پس از رسیدن به حد رشد و بلوغ یک حیوان عجیب و غریبى شود که در هر یک از شئون مذکوره گوى سبقت از سایر حیوانات و شیاطین ببرد، و از همه قویتر و کاملتر در مقام حیوانیت و شیطنت شود. و اگر بر همین حال روزگار بر او بگذرد، و جز تبعیت هواى نفس در شئون ثلاثه نکند، هیچیک از معارف الهیه و اخلاق فاضله و اعمال صالحه در او بروز نکند، بلکه جمیع انوار فطریه او نیز خاموش گردد.»


لایو بازدید : 8 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
گر خدا آرزويي را در دلت انداخت بدان توان رسيدن به آن را در تو ديده است
پس دنبال آرزوهایت باش .


لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

پیامک جدید 
رمانتیک و عشقی

 

زیباست یادت ….

ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!

 

* * *

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش


لایو بازدید : 536 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


دانلود رایگان تمام قسمت های سریال نوشدارو

با لینک مستقیم و دو کیفیت متفاوت

 لينك دانلود قسمت 28 ( پاياني ) سريال نوشدارو اضافه شد 

دانلود سریال نوشدارو با کیفیت عالی

 

خلاصه داستان:
داستان این سریال ۶ درباره دوست است که در زمان جنگ در جبهه سنگرسازی می‌کردند و در زمان حاضر هم در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.

بازیگران:
هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر، اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی

 

دکمه آبی كيفيت متوسط | دکمه قرمز كيفيت عالي  

دانلود قسمت اول سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت دوم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت سوم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت چهارم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت پنجم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت ششم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت هفتم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت هشتم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت نهم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت دهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت يازدهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت دوازدهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت سيزدهم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت چهاردهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

  دانلود قسمت پانزدهم سریال نوشدارو

دانلود Download

  دانلود قسمت شانزدهم سریال نوشدارو

دانلود Download

  دانلود قسمت هفدهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت هجدهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت نوزدهم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت بيستم سریال نوشدارو

دانلود Download

  دانلود قسمت بيست و يكم سریال نوشدارو

دانلود Download

  دانلود قسمت بيست و دوم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت بيست و سوم سریال نوشدارو

دانلود Download 

  دانلود قسمت بيست و چهارم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت بيست و پنجم سریال نوشدارو

دانلود Download

 دانلود قسمت بيست و ششم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت بيست و هفتم سریال نوشدارو

دانلود Download 

 دانلود قسمت بيست و هشتم سریال نوشدارو

دانلود Download


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بنام خدا  یه وقتایی از خودم میپرسم : برای چی باید هر روز ٬پنج بار نزد خدا بایستیم و سجده کنیم ؟!!! . امسال تابستون ٬که پسرم میرفت تو خیابون ٬چرخ بازی کنه ٬ مادرش خواسته بود ٬هر ده ٬پونزده دقیقه ٬بیاد پشت پنجره آشپزخونه ٬خودی نشون بده و باز برگرده ٬خب ٬مادره دیگه !! اینو خواسته ٬تا دلش آروم شه ! این خواهش ٬یعنی :عشق.!! عشق و دلواپسیه ٬که با حضور هر فرزندی ٬ هر مادری آروم میشه !!! . خدایا کبریا و عظمت تو انقدر باشکوهه !! که قابل مقایسه باهیچ ٬نیرو و وجودی نیست !!!! خدایا عشق مادر ٬شاید قطره ای از دریای محبتت باشه که در قلب او امانت گذاشتی ! . میخوام  بپرسم چقدر ما رو دوست داری !!!!  که گفتی : روزی پنج بار صداتون میکنم !!! بیاین ببینمتون !!!! اگه ما رو دوست نداشتی ٬که میفرستادی پی کارمون !!!!!!!!! حالا تو عاشقی یاما !!!!!! خدایا وقتی میبینی صدای فراخوانتو میشنویم و مشغول دنیابازی هستیم !چی میگی ؟!!! چقدر ٬دلواپسمون میشی ! خدایا حالا که ٬ذره ای از عشق عظیمت رو حس میکنم٬ شرمسار تر از قبل ٬میام !!!! . من حقیر بی اهمیت رو با عشق بی انتهات ٬صدا بزنی !!! . خدایا با سر میام !! . با سر !!! . ضمنا : ازطرف همه دوستان ٬یک تشکر ویژه ٬ بابت ماااااادر وپدرایی که داریم ! و واقعا ٬عشقشون آسمونیه !!! حتی اگه بلد نباشن ! بخاطر گرفتاریها شون٬ نشونش بدن !! ولی یقین دارم هست !!.و واقعیه ! خدایا برای حضورشون ٬ممنونم !!!! جمله ای رو که تو دلنوشته های دوستان دیدم و خیلی به دلم نشست ٬ با اجازشون تکرار میکنم :جوانی هایت را با بچگی هایم پیر کردم ٬مرا  ٬به موی سپیدت ببخش ....مادر !

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 2,942